sveea

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2010

Findland och Gröna lund semester

Av Svea Westerlund - 1 augusti 2010 16:47

Jag har haft två soliga dagar!
När vi skulle på Mumin i Findland var vi tvungen att åka båt. Vi fick åka en Findlansbåt som var hete Amurella. Den var ett fett as till båt. (= Jätte STOR) Vi fick sova i en hytta som fanns på båten. Det tog en dag och en natt för båten att ta sig till Findland. På båten fans det; Pooler, tusen resturanger, afärer, lekrum, sener för teatrar och musikaler som visas på kvällen. Och mycket mycket mer finns det där Frukosten på båten var som Hotelfrukosar fasst JÄTTE större. När vi var framme i Findland så tog vi bussen till Mumin . Då gick vi på Mumin en hel dag! Och sedan mot kvällen så kom bussen igen och då åkte vi till hamnen. Vi åkte en annan båt hem igen. Den hete Isabella. Dagen efter så var vi i sverige igen! Vi gick på gröna lund en hel dag och klockan kvart över fem så tog vi bilen hem igen (= till könsa)  Vi var hemma klockan halv ett på kvällen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svea Westerlund - 1 augusti 2010 17:04

Teater    Ska åka katapulten, den röda bakom, kan du se mig? Mumin pappa, Ylva (Kusin), Ockar (Kusin), Tindra (Kusin), Olof och Jag       Vi var jätte trötta när vi väntade på båten till Gröna lund    Katapulten Wiih    Jag, Mumi...

Av Svea Westerlund - 24 juli 2010 18:44

Hej hej     Idag var jag i stan igen! Jag shoppade inte!!! JAG vet inte varför men det blev bara så!!!!   Inte så kul med andra ord! Snart ska jag sluta<3   Puss   ...

Av Svea Westerlund - 24 juli 2010 18:26

Hej Hej   Idag har jag varigt i stan! Jag har shoppat kläder som en galning hoppas att ni kommer att se mig i de<3 Jag har också klippt mig ;)<3   Före:                                    Efter:                Vad tycker ni om mitt...

Presentation


Svea Westerlund

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klocka

Vädret

Vädret Örnsköldsvik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards